nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Friday, October 22, 2010

bila berkaraoke

ternyata aku tak mampu buat karangan dalam blog
aku tak pandai berkarya la
tapi nak gak luahkan hasil kreatif aku
so aku berblog dengan cara aku sendiri
jadi dengan itu aku mempersembahkan

tapi sebagai persembahan warming up aku kasi lagu aizdean dulu



seterusnya main concert
cover by muhammad shafiq dan wan azri
aishitai aisenai (I can't love you; I want to love you)
kepada yang tak sedap perut dinasihatkan jangan tengok
video
 

amacam???
sedap???
please comment :)

3 sudah menulis:

amad said... [reply]

gmbr mcm chelaka hahaha

wan azri said... [reply]

hahah...koya muscle mu...awat gambar jadi hodoh giler tu,,mu convert ko

shafiq ahmad said... [reply]

hahahaha gambar memang celake
aku je tak celake

aku copy paste je..tak guna ori pix

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...