nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Wednesday, October 27, 2010

Dilema Sang Lelaki Romantik

tajuk gempak tak??
dont judge a blog with its name
penting tu
kena ingat

by the way
aku bukan nak cite pasal laki romantik ke apa ke
sebenarnya nak cerita pasal gadget terbaru aku
canon eos kiss x3
sebuah Dalam Sepi Lelaki Romantik(DSLR) camera
harga??
takde la mahal sangat
tapi boleh gak la buat aku ikat perut untuk beli mr kisses neh
takpe
yang penting
biar pape asal bergaya

asalnya aku nak beli canon eos 50d
tapi kalau beli yang tu
memang ikat perut 2 bulan arr
so
angkat jela mr kisses neh
nape aku tak angkat nikon??
aku tak minat nikon
mungkin pengaruh senpai aku kot

by the way
camera neh kalau kat malaysia nama dia canon eos 500d
nak kata hebat tu takde la
just untuk beginner macam aku neh boleh arr

so dah ada camera cam best neh
mesti nak tengok gambar2 apa yang aku snap kan??
of coz la bukan maria ozawa atau cikgu suraya versi jepun
aku suka snap nature je
so tengok la gambar amateur aku neh
takde la gempak sangat



gambar 1

gambar 2
korang tengok dua gambar yang kat atas tu
sebab apa aku suka DSLR neh
sebabnya kita boleh adjust focus lens tu
contohnya gambar(1) aku fokus kat daun hijau tu
gambar(2) aku fokus kat daun background tu
aku rasa sangat menarik bila tengok ada certain part jadi kabur
:)

ok
itu antara gambar2 awal yang aku snap lepas aku beli camera neh
so maybe agak tak cantek
ye la
beginner
memang camtu
mana ada baby lahir2 terus boleh snap gambar pakai DSLR cantek2


overall aku berpuas hati dengan kamera neh
camera digital canon IXY 12.1MP yang aku beli tak sampai 2 bulan dulu
tak cukup puaskan nafsu bergambar aku
:D



*suhu sekarang sejuk giler..dah mengigil dah..macam taknak mandi je ;p
**sedih sebab kantoi ngn sensei tiru report senpai T_T

1 sudah menulis:

wan azri said... [reply]

hahah...part pengaruh senpai tu xboleh blah..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...