nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Monday, February 21, 2011

korea boy vs japan boy

assalamualaikum
rasa penat study eloklah diisi dengan pengisian yang menarik. so entry kali ini adalah entry susulan daripada senpai aku iaitu cikten10 mengenai satu isu yang agak menarik. so untuk menjadi pelengkap antara satu sama lain aku buat versi lelaki pulak



so without wasting time. hang pilih antara tiga gambar berikut mana satu gambar budak korea ataupun jepun
gambar 1

ataupun
gambar 2
ataupun
gambar 3
so pilih. ada hadiah menarik gua bagi pemenang yang bertuah..hahaha

till then!
soyonara

8 sudah menulis:

ara said... [reply]

budak satu jepun
budak dua korea.
budak ketiga dua dua.
ahaha
(:

Cik TeN10 said... [reply]

1 : jepun
2 : korea
3 : bangla

wakakaka.. disebabkan lu curik idea gua.. gua mau tuntut hadiah!!! kahkahkah

Fairosza said... [reply]

eh mamat mana plak sesat no 3 tu..hehe..

shafiq ahmad said... [reply]

@ara:haha budak ketiga dua dua??haha

@cik ten10:tudiiaaa bangla..haha..hadiah??salah tu no 3..mana boleh hadiah

@fairosza:no 3 tu pelakon misteri baru kat korea..tengah top sekarang

fafai said... [reply]

no 4 tade ker ??
yg ke3 tuh agk musykil negara mane ! haha

wan azri said... [reply]

hahaha...post ni penyeri streesss aku...lawak2....ketawa sorang2 aku....
ni bakal jadi mcm anwar hadi atau lutfi ni,..hah...apalagi jom video...haha

shafiq ahmad said... [reply]

jom2..kita gegarkan dunia youtube!..haha

Que a.k.a roulblur said... [reply]

semua aku tak suka..kuang3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...