nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Saturday, February 12, 2011

law of friendship

assalamualaikum

entry kali ini wira gadis(tetiba nak bahasakan diri tu pulak) taknak  cerita apa itu sebenarnya maksud law of friendship
saja je kasi tajuk gempak tapi pengisian tak gempak mana

so entry kali ni aku nak cerita sikit
berdasarkan yang berlaku dalam entry aku yang lepas
sila klik sini untuk membacanya
baca dulu tau yang link tu :)

aku ni antara manusia yang paling ganjil dalam abad ini
berasaskan perpaduan ummah dan visi wawasan 2020
aku selalunya akan hide info besday aku bila dah dekat2 dengan besday aku
segala mak nenek fesbuk ke friendster ke skype ke

capik kenapa harus kau meng-hide segala informasi yang sebernas itu??
ya kenapa ya?
reason aku sedemikian rupa adalah aku tak suka wall terutamanya fesbuk aku penuh dengan kata2 ucapan yang tak ikhlas
what the fiq kalau hang wish besday kat orang sebab ada notification kat tepi fesbuk tu
sirius tak ikhlas
kalau takdak fesbuk hang tak tau la kan??
"come on la capik..lu ingat lu penting sangat ke nak orang ingat besday lu..awek gua pun gua tak ingat..inikan pulak lu..kerek la lu"
 aku tak cakap pun hang wajib ingat besday aku
and aku tak expect pun hang dan hang serta hang untuk ingat besday aku
so aku tak kisah pun sebenar-benarnya kalau hang takmau ingat
cuma aku nak tengok sapa yang rapat2 dengan aku tu dia ingat ke tak besday aku tu
nak2 pulak yang special macam miss F
kalau kawan2 besa yang dah 10tahun tak jumpa tu ok je
aku tak kisah hang ingat ke tak
kalau ingat aku sayang hang lebih je

orait sebagai penghargaan kepada kawan2 aku yang ingat besday aku bila
entry kali ini aku buatkan khas untuk kalian,kalian serta kalian juga

untuk pemenang 1st post besday aku dekat fesbuk
dia adalah..................
yeah miss f
dia neh special sikit
tiap2 tahun tak penah lupa besday aku
sebab kami beza 5 hari je
walaupun tahun sama tapi beliau lebih tua dari aku
owh ya..last year punya besday paling sweet la penah aku dapat dari dia
habes sweet
tahun neh tak dapat la sebab jauh kot
kang call mahal pulak kn ;p

next is 1st runner for posting in my wall
she is.........

another miss f
dialah girl yang sentiasa bersama aku (virtually) ketika susah atau senang
last year bagi present kat aku
sangat2 teruja pada waktu tu
bukan senang nak dapat present dari miss f neh
haha
jarang sebenarnya aku dapat present time2 besday neh
sedih tau tahun neh takde :(

next is
yes another miss f
tapi aku terpaksa kaburkan gambar beliau
untuk mengelakkan spekulasi berdarah
haha
miss f neh aku taknak elaborate lebih2
kang dia tibai aku naya je
haha

so setakat ni ada 3 miss f aku kat atas
actually ada lagi sorang tapi dia tak post kat fesbuk
dia skype je dengan aku
so boleh teka mana 1 miss f yang sebenar-benarnya miss f yang aku uar-uarkan??
teka jangan tak teka
haha

ok untuk orang2 lain pulak
inilah mereka yang betul2 ingat kat aku
thanks diucapakan
mereka adalah



yes walaupun ada antara depa lewat wish
tapi atleast depa ingat
alhamdulillah ada jugak kawan yang masih tahu akan kewujudan muhammad shafiq bin ahmad ni


aih panjang pulak entry kali neh
sah2 hang tak larat nak baca dah

*last aku sambut besday ada kek tahun 1997..tahun neh menjadi sejarah kerana budak2 tsuyama sambut besday aku

arogatou minna!

4 sudah menulis:

mira mir said... [reply]

pakcik! aku tau hg mrh aku ucap besday lmbat nih, tp nk ucap gak, eventhough i hav weak memory, i always think of u my hoomeroommate, hrp xmrh k, hee

shafiq ahmad said... [reply]

tak pe je..tak kisah pun..huhu..thanks

--FiZa-- said... [reply]

ala shafiq sory...ingat nak buat special cket tp time tu aku exam la plak..huhu..iA my prayer that u'll be blessed in anything u do.
p/s: hadiah tu bila2 pn bole bg xpayah tunggu birthday kan..wink*

shafiq ahmad said... [reply]

@fiza:haha nanti sebelum hang balik hang tinggal la hadiah tu kat airport..nanti aku sambar laju2 kat sana bila dah sampai nanti..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...