nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Friday, February 25, 2011

lelaki suka perempuan apabila........................

assalamualaikum
dan salam 1provokasi
salam 2kontroversi
seperti kebiasaan, hari ini aku pi mandi. well, sini kalau nak mandi sah2 liat. mesti hang kata aku busuk kan? ok aku akui aku memang malas mandi. malas mandi kalau cuaca dibawah takat beku. ok tu tipu sebab area pendudukan aku bukan dibawah takat beku.

kali ni aku nak cerita kat hang terutamanya gadis2 sekalian macam mana nak buat sorg2 boy tu suka kat hang. aku mendapat ilham istimewa ini ketika mandi tadi. err time mandi adalah waktu paling mantap untuk menimba ilmu dan menjana pemikiran kreatif dan klasik.(sila bawak buku bersama ketika mandi. aku pasti SPM cemerlang)

ok gadis2 malaya sekalian(mungkin gadis jepun juga membaca blog aku dengan bantuan google translate).kami lelaki2 sekalian sebenarnya tak kisah akan paras muka gadis2 sekalian. tak payah makeup2 tak payah dressup2. kami lelaki2 maskulin akan terima hang seadanya. gemuk? come on lady. gemuk sekarang cumel. cumel sangat2. memang diakui gadis2 malaya yang ramping dan slim world hot stuff dalam masyarakat kita. tapi hang tau tak apa lelaki malaya pikir bila ada awek ngetop macam lisa surihani??
"lawa giler awek tu. sah2 ramai orang nak tackle"
lelaki lebih suka playsafe sebab depa ni akan jeles bila tengok awek depa which is hang melayan mesra lelaki lain. so tak payah cantik2, kurus2. biasa2 cukup. dan jangan lupa pakai spec mata comel2. sumpah awek pakai spec comel giler. CHUMEL
picture error!

pernah dengar satu kata2 hikmah dari pujangga cinta yang mengatakan apabila kehilangan sesuatu barulah kita menghargainya? korang kena pegang kata2 ini kuat2. kenapa? selalunya lelaki dia ego tinggi. so kalau hang suka mana2 boy malaya(boy jepun tak boleh) hang kena approach dia laju2. chat dengan dia tiap2 hari. sentiasa berhubung dengan dia. tapi jangan buat dia rimas. once dah rimas tiada harapan untuk mu. untuk mengelak sebarang kerimasan topik mestilah sentiasa fresh dan menarik. lepas tu kan hang stop sebarang connection dengan dia. ini sedikit risiko. kalau dia mencari hang balik then dia rindukan kamu(ada peluang besar disitu). tapi jika sebaliknya....
"If you love someone, let them go. If they don't come back, they were never yours.If they come back, they're yours to keep"
pernah tarik2 tali? ok hang suka ini boy malaya. tapi hang konon2 nya macam taknak la kat dia. jual mahal kan?tapi ingat wahai gadis2 malaya yang ku sayang. jangan terlalu jual mahal sangat. jual mahal tapi bagi la diskaun sikit. macam mana nak bagi diskaun? ok let say ada boy malaya neh cakap macam ni. "awak sejak kita jumpa kali pertama saya dah jatuh cinta kat awak", tudia ayat mukadimah dia. "tiap2 malam saya ingat awak je", mula dah ayat bunga. jangan la hang cakap "eee jiwang". potong mood dia nanti. hang nak jual mahal tapi jual mahal biar secara berhemah. cuba hang bagi dia hadiah macam orang2 kapel. bagi jam kapel ke. maksudnya hang reject but at the same time hang bagi dia hadiah kapel. lelaki malaya sejati macam aku neh akan terasa awek ni sebenarnya suka kat dia. then sah dia akan terus jatuh sayang lagi giler2 dekat hang. lepas tu terus pegi jepun(aik macam aku je??). teruskan je jual mahal berhemah tu sampai la dia propose betul2 nak kahwin dengan hang. at that time hang nak jawab "yes i do" sangat la romantis

ok dah super panjang.

sayonara!

12 sudah menulis:

사이트 ✻ romlah said... [reply]

haha ! sgt taleh blah entri nie ..
opss , kalu lelaki malaya baca komen berupa ayat diatas sah2 gadis malaya mcm ai kena rejek kan ? ekeke =p

hacimun said... [reply]

wahhhh.ada tips!!haha

Schajar McFlurry said... [reply]

oh... begini rupe nyer~

Kumbang Jingga said... [reply]

mcm aku pun aku tak kisah sgt cantik janji sedap mata memandang <<ayat playsafe gak hehehe..tp aku suka pompuan yg pandai jaga badan..

kinah said... [reply]

hahaha,,ni cite psl ko ke eh?~

shafiq ahmad said... [reply]

@(korean font) * romlah: anda pasti ke kena reject??haha..usah risau..kami memang nk gadis2 malaya buat macam tu..

@kumbang jingga:kalau gadis malaya jaga badan tak reti macam mana nak jaga lelaki malaya

@kinah:separuhnya adalah kisah pasal aku...haha

Anonymous said... [reply]

adehh .. betuii ker ?! hoho
ater nyer . laki skg ego tinggi . myb sbb die pon amai org na kn ? hihih .;p
lelaki .. biler dpt awek gemok soh kurus .

wna said... [reply]

nice...

Miss Sulphur said... [reply]

awek hang dulu pakai spek mata tak?...
(^_*)~~

shafiq ahmad said... [reply]

wah..soalan controversi..haha..mesti la pakai..hehe

si ngokngek said... [reply]

wahh..teruja baca nih

shafiq ahmad said... [reply]

@si ngokngek:teruskan teruja dan jangan lupa terkesima sekali..thanks for reading

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...