nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Friday, March 11, 2011

fiqnography bersama mr s

assalamualaikum
hari ni gua baru je cekau satu lens second hand baru. iaitu sigma 10-20mm f4.0-5.6 dc hsm. so gua dengan pantas gerak laju-laju terus ke lapangan untuk photoshoot.

by the way. masa gua pergi photoshoot ni gempa bumi telah berlaku dekat utara jepun. alhamdulillah gua dekat selatan jepun masih lagi selamat dan tiada sebarang gegaran dirasai. cuma risau akan rakan-rakan gua yang dekat sendai tu hah. tapi setakat gua post ni diorang sudah berada dalam keadaan selamat. so doakan kawan-kawan gua kat sana.

so back to the topic. layan je la. gua malas nak terang
IMG_3234

IMG_3239


IMG_3267

IMG_3240

IMG_3291

IMG_3301


nak tengok details pasal gambar sila click link di bawah and bukak set landscape
sumber:http://www.flickr.com/photos/fiqnography/

14 sudah menulis:

ahmad h said... [reply]

wide lazatt punya

Naz said... [reply]

begitu hebat tangkapan anda pada kali ini..apa rahsianya?

shafiq ahmad said... [reply]

@ahmad h - wide sangat-sangat lazat

@naz - rahsianya no third party software!..haha

akula said... [reply]

bro the first one ada class. Very good!

shafiq ahmad said... [reply]

@akula - thanks..bro punya tunjuk ajar jugak..huhu

d_tieah said... [reply]

Cantik sangat.. Kamera baru ek.. Huhuhu.. Jepun kan? Memang cantik, plus maju.. Camne keadaan kat sana sekarang? Ok dah ke?

shafiq ahmad said... [reply]

@d_tieah - thanks..takde la baru sangat..6 7 bulan dah kot..jepun agak teruk la sekarang ni..tapi facilities semua dah pulih balik..and budak malaysia so far ok..safe

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said... [reply]

cantik babe!

shafiq ahmad said... [reply]

@siti nur fatimah - thanks

sizuka[Izzati] said... [reply]

magnificent.good job~!

cik 18 said... [reply]

bile balik dr jepun?? nak cop jadi photographer gmbr kawen arr

teheee

elmoluya said... [reply]

suka gambar nombor 2 ! :)

shafiq ahmad said... [reply]

sorry guys..baru je sampai malaysia

@sizuka[izzati] - thanks

@cik 18 - sekarang siap sedia untuk jadi photographer anda

@elmoluya - thanks

d_tieah said... [reply]

Asal tak amik gambar Jepun sekarang? Mesti teruk kan? Kesianlah.. Awak tak balik ke?


Entry Terbaru : Malaysia Selamat Dan Jangan Percaya SMS Kesan Radiasi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...