nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Tuesday, April 12, 2011

fiqnography versi sakura

assalamualaikum
 dah lama tak update. so untuk pengetahuan rakan-rakan blogger sekalian, gua dah pun balik ke bumi matahari terbit. so macam biasa, awal bulan april adalah musim bunga sakura di jepun. so gua pun ambil kesempatan pergi photoshoot masa hanami hari tu. so sila la tengok dan jangan lupa komen sekali. tak paksa pun


IMG_3930

IMG_3931

IMG_3940

oh ya tak lupa jugak photographer kita. kalau ingin berkenalan la ye. khas untuk si gadis sahaja


semua gambar ini diedit dengan julung kalinya dengan adobe photoshop lightroom

untuk gambar penuh sila klik http://www.flickr.com/photos/fiqnography/

6 sudah menulis:

d_LA said... [reply]

comeylah bunga putih tu..suke sgt2

alpha said... [reply]

wah2..capik da jd mmt bunga erk

Liza @ Adzriel AB said... [reply]

boleh buat wallpaper ni. cantik2. eh! dah jadi mat bunga pulak.

si ngokngek said... [reply]

wawww...cantiya bunga sakura yg putih tue..tapi ada halangan pemandangan pulak..hakhak

--FiZa-- said... [reply]

tu gamba ko ke..awat mcm pelik smcm je..haha :)

Naz said... [reply]

adobe lightroom? amacam best tak gune LR? hehe..smart gambar ^_^..power2!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...