nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Wednesday, May 11, 2011

fiqnography versi kids candid

assalamualaikum
budak belum baligh
 alrite. gua nak buat post instant sebab gua takdak masa nak layan blog gua lama-lama. terus terang gua habaq mai, gua dah mula rasa macam malas nak post blog lagi. tulis banyak tapi postnya tak.

so dengan pantas gua nak post photoshoot yang gua lakukan pada sabtu lepas dekat sekitar tsuyama, jepun. masa tu gua baru je lepas menjalani sesi latihan menguruskan perut(swimming) gua yang semakin membuncit walaupun pada hakikatnya gua tak kahwin pun lagi. 

kali ni adalah pasal kids candid. dekat swimming pool gua training tu ada taman yang not so best but ada taman kanak-kanak. gua pun dengan muka tebal, malu-malu pergi la photoshoot budak-budak kat sana. lagi pun gua nak test baby D gua yang baru neh. tengok dia super ke tak macam dilema sang lelaki romantik gua tu. 
so banyak cerita takdak guna so cekidaut

1st nak tunjuk gambar yang gua edit sangat hampeh. my rate:★
IMG_4298
picture A



okay next adalah.............
my rate:★★★
IMG_4278
picture B

and next is...............
my rate:★★★★
IMG_4292
picture C

not last but 2nd is.......
my rate:★★
IMG_4300
picture D

gambar diatas adalah cubaan gua untuk teknik editan black and white. ingat black and white takde edit ke???

orait last but not list
gua paling suka gambar ni. yeah walaupun gua yang snap and gua yang edit, gua tahu gambar ni cantik. lantak kome la nak ngato masuk bakul angkat sendiri. haha
my rate:★★★★★
kids candid
picture E

so macam mana koleksi gambar-gambar gua? anda suka yang mana? cuba habaq tang komen meh. boleh gak gua perbaiki mana yang silap.

thank you very much

untuk gambar penuh dan setting camera sila klik [link]

5 sudah menulis:

Naz said... [reply]

Sy suke sume..budak2 kt sana mmg tembam ke?hehe..

gambar mmg shard..miss D mmg tak mengecewakan..sy jeles..T-T

tgkap bnyak2 lg ek..nk tgk lg..hehe
(gambar dlm pasaraya xde? shoping mall ke..hehe)

hans said... [reply]

ku suka picture E
nampak best
macam2 boleh buat caption

Review Filem Kongsi

Syafiqah Sabki said... [reply]

suke pict c..sebab ada ayah die(erkk ke abg die..haha)..haha

fizzy_wox said... [reply]

tp ak lagi suka pic D kot..nmpk bhgia sgt >,<

Lovesucks said... [reply]

suka gmbr 1st yg ko rate cuma 1 bintang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...