nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Wednesday, June 29, 2011

teknik breakup dengan pasangan 2011 part 2

Assalamualaikum

Ini adalah sambungan daripada part 1 yang lepas. yang tak baca lagi boleh click sini

So macam mana lagi nak breakup dengan lebih penuh versatile?

jujur
Aku most of the time akan jujur dengan pasangan aku. Tapi kalau time nak breakup usually aku tak jujur. Aku pernah jujur dulu masa nak breakup. But then last-last aku re-couple balik. So tak menjadi la jujur ni. So nak cakap pa dengan ex-future-to-be kau? Aku selalunya main cakap lepas je macam ni
CONTOH AYAT:
“awak sorry, ayah saya suruh saya belajar tinggi-tinggi dulu baru boleh couple dengan awak”
OR
“awak terlalu baik untuk saya. Awak carilah yang sesuai”(sebenarnya tak baik pun)

emosi
The best thing kalau kau nak breakup dengan awek kau dengan mudah ialah dengan penuh emosi. Kalau boleh marah-marah sikit. Sure dia akan terima perpisahan itu dengan penuh air mata. guys, bukan senang nak buat awek nangis dowh. you should be happy because you manage to make a girl cry for you. pretty awesome huh.

silent
Aku kaki tengok cite korea. Most bajet comel hero-hero cite tu kaya raya nak mampus dalam cite tu. Siap masuk tibi lagi. So andai kau antara orang-orang begini, adalah disunatkan buat press conference and umumkan yang kau dan dumb ex kau. Bila dah jadi macam ni, hati that girl sure berkecai berai punya. Hmmm tapi macam mana pulak kalau kau tak kaya? Cukup la sekadar kau tulis email or sms dekat utusan dekat ruangan aduan. LULZ~

So I hope u olls dapat la praktik amalan-amalan hitam aku ni.

p/s:giler dah hilang mood nak berblog lagi

2 sudah menulis:

mykhalis said... [reply]

camne leh hilang mood ni.. kena cari balik ni..cari2

Ramlah said... [reply]

capik, lama x jengok sini ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...