nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Saturday, June 4, 2011

sorry awak dah tak suci..lets break up!

Assalamualaikum

Korang suka tengok cite nora elena tak? Honestly aku dah addicted layan cite. Cite cinta yang ala-ala korea. And bagi aku sangat best berbanding korea. Oh ya currently aku layan boys over flower. Haha cite lama tapi aku nak compare dengan version jepun punya.

Ok berbalik kepada nora elena. Kalau korang tak tau cerita nora elena ni macam mana, cite ni berkisar seorang gadis yang dirogol masa zaman sekolah dia dulu. So dia ada conflict dengan pakwe dia samada nak bagitau dia dah hilang dara atau tak. And lastly boyfie dia tak boleh terima dia dah hilang dara.

Ok tu sedikit je pasal nora elena. Nak detail boleh layan sendiri. Aku marathon cite neh sampai uptodate episode 9jam non-stop tau. Huhu

So andai korang especially boys, pe korang akan buat kalau korang tau awek korang hilang dara? Korang nak terima seadanya je ke? Or korang nak dumb dia terus? Tak kisah la sebab kena rogol ke secara rela macam adinda evans?

Ok kalau aku simple je. Aku kalau dah serius nak kawen aku akan cakap kat awek supaya jangan habaq kat aku yang dia dah hilang dara. Don’t tell me that you not a virgin anymore walaupun kau kena rogol ke or whatsoever. Biarlah orang cakap kau tak jujur ke, yang penting aku tak tau. Once aku tau, aku mesti tak boleh terima. Biarkan lah ianya jadi sejarah dalam hidup kau. Sejarah silam kau bukan lah menjadi ukuran, tapi apa yang kau buat sekarang.

“ala capik nanti 1st night kau akan tau jugak”

Kisah pulak aku time tu? Haha. Hmm mungkin masa tu aku boleh terima dengan berfikir secara positif. Awek aku kuat bersukan kot. So standard la tu hilang dara. Haha.

So guys, apa korang akan buat kalau awek korang hilang dara? Feel free put some comments below here.

Thanks.

3 sudah menulis:

Schajar McFlurry said... [reply]

tak ma0 comment pasal entry... nak c0mment pasal b0ys over fl0wer!

citer tu beribu2 kali best dari versi jepun! ngeh3~

shafiq ahmad said... [reply]

@Schajar McFlurry
macam tak best je..bosan ar..jepun best lagi..haha

HafizAdam said... [reply]

camne kite tau perempuan tu dah hilang dara? mesti pernah rasa perempuan dara kan? maka sape2 yang tahu isteri hilang dara pada malam pertama mesti dah hilang teruna jugak. hik3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...