nuffnang

kata-kata indah

"loving you is a crime, then prisons me"

Monday, July 11, 2011

terima kasih polis malaysia kerana sapu BERSIH



tu la orang cakap jangan berdemo dijalan raya degil
ikut lagi cakap ambiga kapir yang dulu pernah menyokong lina joy murtad yang hanya mengikut perlembagaan malaysia bahawa orang islam boleh murtad.
dan sekalung tahniah kepada polis kerana sapu bersih semua peserta himpunan haram.
teruskan usaha anda yang cemerlang

2 sudah menulis:

kiwi said... [reply]

ape diorng igt nk polis tu tangkap diorng mcm tu puteri?? berani buat berani tanggung laaa..

d_tieah said... [reply]

Baguslah bila mana awk pun puji polis ye.. Ramai jugak yg cakap polis ni kasar dan tak lepas yg pertahankan tugas polis.. Betul! Polis kasar ke ape ke semua atas tuntutan kerja.. Sebelum ni memang awal2 dah polis bagi amaran asal tak dengar? Bila jadi macam2 nak kata polis kejam lah.. Huhh! Kalau polis take entah ape akan jadi.. Cakap polis je, padahal penyokong Bersih ade gak yang kasar semua..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...